22 Mart 2008 Cumartesi

kişi tanıtım

12.02.1961 yılında tire dereli köyünde bir yörük çadırında doğmuşum. 1968 yılında tire dereli köyü ilkokuluna gittim. 1972 yılında ilkokul bitti. tire ortaokulu gittim. o dönemde tirede olan özel güven öğrenci yurdunda kaldım. 1975 yılında ortaokul bitti. tire endüstri meslek lisesi elektrik bölümünde okudum .1978 yılında bu okuldan mezun oldum. 1979 yılında konya selçuk üniversitesi eğitim fakültesine kaydoldum. 1983 yılında mezun oldum. 1984 ocak ayında kayseri felahiye lisesinde öğretmenliğe başladım. 1986 yılında mezun olduğum liseye tire endüstri meslek lisesine türk dili ve edebiyatı öğretmeni olarak atandım.19 yıl burada görev yaptım. dört yıl endüstri meslekte müdür yardımcılığı yaptım.2005 yılında tire anadolu öğretmen lisesine geçtim. şu anda orada görev yapmaktayım. evliyim. oğuz isminde bir oğlum var.

Hiç yorum yok: